2 Ιουνίου 2017

Χριστίνα Λεσιώτου-Κελεσίδου: απολογισμός της έκθεσης "Το Μετάξι πάει στην Παλιά Πόλη (της Ξάνθης)"

Ολοκληρώθηκε στις 30 Μαΐου 2017 η έκθεση  της Χριστίνας Κελεσίδου στο ΠΑΚΕΘΡΑ στην Ξάνθη. 
Γράφει η Χ.Κ. για την έκθεση:  "Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί πήγαν όλα τέλεια, κυρίως γιατί πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μου  να γιορτάσω τα 10 χρόνια της ενασχόλησης μου με το μετάξι στην γενέτειρά μου. Ο χώρος είναι καταπληκτικός και αναδείχθηκαν τα έργα μου όπως τους άξιζαν. Οι επισκέπτες ήταν πολλοί και χάρηκαν την έκθεση και τις εκδηλώσεις που οργάνωσα σχετικά με το μετάξι.
Το ΠΑΚΕΘΡΑ  είναι ένα πολιτιστικό αναπτυξιακό κέντρο που ασχολείται με εκδόσεις για την Θράκη. Το κτήριο είναι χαρακτηριστικό της  αρχιτεκτονικής της παλιάς Ξάνθη και η δωρεά για την απόκτησή του έγινε από το ίδρυμα Λεβέντη". 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου