10 Οκτωβρίου 2015

Η λέξη του μήνα: Ποταμός 17.2

 Για τη λέξη του μήνα
από την Ντίνα Παπαδοπούλου




Όταν πήγα στην Σεβίλλη και αντίκρισα τον ποταμό Γκουανταλκιβίρ, αμέσως ήρθε στη μνήμη μου το τραγούδι "Λούζεται η αγάπη μου" σε στίχους Φρεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, απόδοση Λευτέρη Παπαδόπουλου και μουσική Χρήστου Λεοντή, που το τραγουδάει ο Μανώλης Μητσιάς και συμπεριλαμβάνεται στον δίσκο, Αχ έρωτα, 1974.



Λούζεται η αγάπη μου 


Λούζεται η αγάπη μου
στο Γκουανταλκιβίρ
και τ 'άνθη παίρνουν ευωδιά
απ' το γλυκό κορμί της.

Τρέξε πέτα χελιδόνι
φέρ' της Βενετιάς βελόνι
να κεντήσει στο μαντήλι
τη χαρά της να μου στείλει.

Μεταξωτά η αγάπη μου
μαντήλια μου κεντά
κι όλο φιλάει την κλωστή
και βυσσινιά την βάφει.

Τρέξε πέτα χελιδόνι
φερ' της Βενετιάς βελόνι
να κεντήσει στο μαντήλι
τη χαρά της να μου στείλει.






Οι φωτογραφίες είναι δικές μου, του 2006.
Ντίνα

1. Ποταμός Νέστος
2. Ποταμός Νέστος
3. Ποταμός Νέστος

5. Ποταμός Άγρας




4. Ποταμός Άγρας















6. Ποταμός Έβρος


7. Ποταμός Έβρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου