2 Σεπτεμβρίου 2016

Η λέξη του μήνα (28): ο χορός

πηγή φωτο:http://proothisi.blogspot.gr
Η λέξη του μήνα της Βιολέττας Παπαδοπούλου: ο χορός

Ο χορός ήταν για μένα, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, η υπέρτατη απελευθέρωση του σώματος και των συναισθημάτων, ο ρυθμός και η αρμονία του με συνέπαιρναν και με ταξίδευαν πέρα από τα όποια μου προβλήματα.
Από μικρή και ως σήμερα, και εύχομαι για πολλά χρόνια ακόμη, είτε είμαι χαρούμενη είτε λυπημένη, θα βάλω ένα σκοπό που μου αρέσει και θα αρχίσω να χορεύω μόνη μου, κι ας μην ξέρω βήματα -με οδηγεί μόνο ο ρυθμός.
Κι αμέσως νιώθω ότι πετάω, δεν έχω βάρος, δεν έχω έννοιες, παρά μόνο τον χτύπο της καρδιάς στο χτύπο των ντραμς ή του ταμπούρλου ή του τουμπερλεκιού ή της λύρας, κρητικής και ποντιακής, ή του σαντουριού ή των χεριών των χορευτών του φλαμέγκο, ή... ή... ή...
Αυτά τα ολίγα μου γεννά ο χορός.


"Η λέξη του μήνα": κάθε μήνα, ένα μέλος της Λέσχης, διαφορετικό κάθε φορά, προτείνει μια λέξη -έννοια ή αντικείμενο-, η οποία γίνεται η αφορμή για συνειρμούς και "φέρνει"  στην επιφάνεια ποιήματα, αποσπάσματα κειμένων, ζωγραφιές, φωτογραφίες, ταινίες, μουσικές και ό,τι άλλο σχετικό βάλει ο νους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου