11 Ιανουαρίου 2017

Χριστίνα Κελεσίδου και πέντε χρόνια λειτουργίας της Λέσχης Ανάγνωσης ΕΡΤ3

Πέντε χρόνια Λέσχης Ανάγνωσης, αν ήταν ερωτική σχέση οι πιθανότητες ήταν, ή να διαλυθεί, ή να καταλήξει σε γάμο, με πιθανούς απογόνους, ή να διατηρηθεί για λόγους εξάρτησης!  Προσωπικά, ο τελευταίος λόγος είναι αυτός που με κρατάει. 

Οι λόγοι εξάρτησης είναι πολλοί: 
ευκαιρία να εμπλουτίσω τις λογοτεχνικές μου γνώσεις,
να βελτιώσω τον τρόπο ανάγνωσής μου, 
να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους και το σημαντικότερο να δημιουργήσω σχέσεις αγάπης και συμπάθειας μαζί τους,
να γνωρίσω συγγραφείς και τον τρόπο σκέψης τους,
να γνωρίσω έναν ραδιοφωνικό παραγωγό εκπομπής βιβλίου που εκτιμώ ιδιαίτερα,
να δείξω την δική μου προσωπική δουλειά,
να χαρώ με την πρόοδο άλλων μελών,
να έχω την ευκαιρία να πάω σε πολλές ταβέρνες,
να πάω σε ξεναγήσεις που πιθανόν να μην πήγαινα ποτέ,
καμιά φορά να βαρεθώ και
προπάντων να εκτιμήσω ανθρώπους να μην κατακρίνω την γνώμη τους αλλά να την σεβαστώ και πολλές φορές να την συμμεριστώ, αυτό με βοηθάει να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Έχω την ευκαιρία να χαρώ, να γελάσω, να λυπηθώ, να βαρεθώ.  Όλα αυτά τα συναισθήματα είναι ικανά να με κάνουν να είμαι εξαρτημένη  από την Λέσχη μας, που εύχομαι να κρατήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου