17 Μαρτίου 2017

Η λέξη του μήνα (34.5): τα «γιασεμιά» της Μαρίας Ντόντση

Μιχάλης Γκανάς

Λευκό μου γιασεμί 

τραγούδι Έλλη Πασπαλά
μουσική Παναγιώτης Καλαντζόπουλος
 στίχοι Μιχάλης Γκανάς


Είναι φορές που χωρίς αφορμή
κάτι γιορτάζει βαθειά στο κορμί
και ξαναβλέπεις το φως
σα νάσουν χρόνια τυφλός
κι ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος
φυσάει βουρκωμένος.

Είναι φορές που δεν ξέρω γιατί
κάτι νυχτώνει βαθειά και πενθεί
και δε σου κάνει κάνεις
κι όμως γυρεύεις να βρεις
λίγο λευκό να πιαστείς
γιασεμί στο σκοτάδι
σαν άστρο ανάβει.

Λευκό μου γιασεμί, μη νυχτώσεις.

Είναι φορές που χωρίς αφορμή
μέσα μου τρέμει μια ξένη φωνή
που μου θυμίζει στιγμές
από παλιές μου ζωές
κι ένας αέρας ζεστός
γιασεμιά φορτωμένος
φυσάει βουρκωμένος.

Λευκό μου γιασεμί μη νυχτώσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου