7 Απριλίου 2017

Κωνσταντίνα Χονδρογιάννη: πέντε χρόνια στη Λέσχη Ανάγνωσης της ΕΡΤ3

Πριν πέντε χρόνια ένας φίλος μου είπε πως διοργανώνεται μία λέσχη ανάγνωσης στην ΕΡΤ3, την οποία θα διεύθυνε ο Γιώργος Καλιεντζίδης. Δεν τον γνώριζα προσωπικά, αλλά με ενδιέφερε σαν ιδέα, αν και εγώ ήδη ήμουν μέλος της Λέσχης Ανάγνωσης του "Ιανού". 
Την εικοστή πρώτη Σεπτεμβρίου 2011 -ημέρα την οποία δεν μπορώ να ξεχάσω, διότι είναι τα γενέθλια μου-, πήρα τα γλυκάκια μου και πήγα στο καφέ του μακεδονικού. Η πρώτη μου γνωριμία ήταν με τον Γιώργο, έναν άνθρωπο χαμηλών τόνων. Στην πρώτη συνάντηση, με την βοήθεια του, σύστησε ο καθένας τον εαυτό του.
Έτσι ξεκίνησε μια πολύ όμορφη συντροφιά, με την οποία δεν περιοριστήκαμε μόνο στην ανάγνωση βιβλίων, αλλά επεκταθήκαμε και σε άλλες δραστηριότητες,
όπως επισκέψεις σε μουσεία, ιδρύματα και, φυσικά, σε όμορφες ταβερνούλες για τσιπουράκι και κρασάκι. Τα βιβλία που έχουμε διαβάσει από την αρχή του «ταξιδιού» μας είναι 106!!! Δεν θα αναφερθώ σ' αυτά λεπτομερώς, καθώς το έχουν κάνει ήδη συναναγνώστριες και συναναγνώστες μου. Ελπίζω να συνεχίσει για πάρα πολλά χρόνια ακόμα αυτή η ιστορία, όσο βέβαια εξακολουθεί να μας αντέχει. Σας αγαπώ όλους, ορισμένους λιγάκι περισσότερο.
             

Φιλιά
Κωνσταντίνα Χονδρογιάννη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου