21 Φεβρουαρίου 2015

Η λέξη του μήνα: Θάλασσα 9.6

  Επιλογή της Χριστίνας Βουμβουράκη
για τη  Λέξη του μήνα

Ανέκδοτο ποίημα του Θόδωρου Αγγελόπουλου (1932-2012),
γραμμένο το 1982 λίγο πριν από την έναρξη συγγραφής του σεναρίου της ταινίας του «Ταξίδι στα Κύθηρα».



«Ξεχάστε με στη θάλασσα»

«Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία αλλά δεν μπορώ να κάνω το ταξίδι σας
 Είμαι επισκέπτης
Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά
κι έπειτα δεν μου ανήκει
Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει «δικό μου είναι»
Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου είχα πει κάποτε με υπεροψία
Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε
Ότι δεν έχω καν όνομα
Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο

Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάω
Ξεχάστε με στη θάλασσα
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία».
πηγή: www.rethnea.gr
/
Γυρίσματα: «Το Λιβάδι που Δακρύζει» το 2004 (φωτο: Γιάννης Κυριακίδης)
πηγή: http://flix.gr
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος τραυματίστηκε θανάσιμα τον τον Γενάρη του 2012 σε τροχαίο δυστύχημα, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας του «Η Άλλη Θάλασσα». Η ταινία, που έμεινε ανολοκλήρωτη, διαδραματίζονταν στην Ελλάδα του 2011 και αφηγούνταν την ιστορία ενός επιχειρηματία, με καταγωγή από την Πόλη, και πατέρα μιας κοπέλας που ονειρεύεται να ανεβάσει με έναν θίασο την "Όπερα της πεντάρας" του Μπρεχτ.

Η επίσημη αφίσα του 70ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας,ξεκάθαρα από την ταινία του Έλληνα σκηνοθέτη Θεόδωρου Αγγελόπουλου, “Μια αιωνιότητα και μια μέρα”
πηγή: http://hollywood.greekreporter.gr


Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος στα γυρίσματα του «Μια Αιωνιότητα και Μια Μέρα»
πηγή: http://flix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου