25 Φεβρουαρίου 2015

Η λέξη του μήνα: θάλασσα 9.8

Κείμενο και επιλογές της Ντίνας Παπαδοπούλου

Τη θάλασσα τη λατρεύω. Ίσως είναι και η καταγωγή μου: Σμύρνη και Μήδεια, Εύξεινος Πόντος. Σας στέλνω, λοιπόν, ένα σμυρνέικο τραγούδι (Όσο βαθιά είν' η θάλασσαγια τη θάλασσα και 2 πρόσφατες φωτογραφίες μου από τη Μαύρη Θάλασσα. Να μην έχει καμιά από τις προγονικές μου πατρίδες παράπονο...

Όσο βαθιά είν' η θάλασσα 

Όσο βαθιά είναι η θάλασσα μωρό μου
στη γη στερεωμένη
τόσο βαθιά είν' ο πόνος μου
βαθιά είναι και δε βγαίνει.

Μαραίνεις με, μαραίνεις με,
δυόσμο κρατείς και ραίνεις με.

Της θάλασσας τον σπαραγμό,
μωρό μου φοβούμαι και τρομάζω
και της αγάπης τον καημό
και πώς θα τον ξεχάσω.




Οι φωτογραφίες είναι από τη Μήδεια, σήμερα Kiyikoy, εκεί γεννήθηκαν και μεγάλωσαν οι γονείς της μητέρας μου. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στη Σμύρνη και έφυγαν το 1922 με την Μικρασιατική καταστροφή στις 14/9/1922.


Φωτογραφία της Ντίνας Παπαδοπούλου
Φωτογραφία της Ντίνας Παπαδοπούλου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου