7 Απριλίου 2014

Δικά μας: Οι πέτρες της καρδιάς μου


Μια αγάπη που κρατάει χρόνια

Οι ορυκτοί κρύσταλλοι, σαν αποτέλεσμα των πολύπλοκων γεωλογικών διεργασιών στα έγκατα της γης, με γοήτευσαν, από τα φοιτητικά μου χρόνια ως μια άλλη μορφή τέχνης-γέννησης. Ακόμη, πάντα θαύμαζα τα κοσμήματα, που «γεννιούνται» από καλλιτέχνες με φαντασία, ευαισθησία και γνώση- έργο τέχνης και  αυτά. Έτσι μόλις μου δόθηκε η ευκαιρία, ξεκίνησα την προσπάθεια δημιουργίας κοσμημάτων. Παρακολούθησα  μαθήματα και σεμινάρια κατασκευής κοσμημάτων, καθώς και αργυροχρυσοχόους στα εργαστήριά τους.
 Τα υλικά μου, ορυκτοί κρύσταλλοι-ημιπολύτιμες πέτρες, ασήμι, αλπακάς, κομμάτια από παλιά κοσμήματα, αλλά και χάντρες  χειροποίητες από γυαλί, μουράνο και κλουαζονέ. Ταξιδεύοντας αγόραζα και αγοράζω  υλικά, που σήμερα χρησιμοποιώ στα κοσμήματα, που δημιουργώ.


Τα θέματά μου, από τα ταξίδια  και τον κήπο μου. Κοσμήματά μου έχουν εκτεθεί σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις, στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας, στην Αγγλία,  στη Γαλλία και στην Ολλανδία.

Παπαδοπούλου Ντίνα


















Φωτογραφίες της Στεφανίας Βελδεμίρη, από την έκθεση la mamart 2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου