2 Φεβρουαρίου 2017

Ελένη Παπαστεργιάδου: Πέντε χρόνια στη Λέσχη Ανάγνωσης της ΕΡΤ3

Φωτο: Παντελής Τρακίδης
Πέντε χρόνια μέλος της Λέσχης σημαίνει για μένα ένα μεγάλο ταξίδι. Γνώσεις και πληροφορίες να στριμώχνονται σε κάθε γωνιά του μυαλού μου, κάθε φορά που συναντώ αυτούς τους ανθρώπους. Στην αρχή μια δίψα για καινούργιες κάθε φορά λογοτεχνικές γνώσεις,στην κάθε συνάντηση που με έτρωγε η περιέργεια. Καθώς οι μήνες κυλούν τα μαθήματα αγγίζουν και τα συναισθήματα, τις συμπεριφορές, την ωριμότητα. Οι σχέσεις φτάνουν και τα όρια του ερωτισμού, αφού δημιουργείται αίσθημα στέρησης, εξάρτησης και παράφορης αγάπης. Άλλοτε ενοχικά συναισθήματα σαν μαθήτρια που ήρθε αδιάβαστη, που όμως ο διαλλακτικός δάσκαλος (συντονιστής) φρόντιζε να τα σβήνει... (αφού φυσικά μας σημείωνε στον κατάλογό του).
Πέντε χρόνια μάθημα ζωής για μένα και ψυχοθεραπεία, από τόσο ετερόκλητες φιγούρες. Από την Ροσίν της Μυστικής Γραφής με τα μαρτύριά της, την "αληθινή" φαντασία της Κασσάνδρας και του Λύκου της, μέχρι τον ορθολογισμό της Τούλας, το περίπλοκο λογισμικό της Χριστίνας Β., τη λαγνεία του Νίκου...
Οι ήρωες των βιβλίων μας ταυτίστηκαν πολλές φορές για μένα με τους ανθρώπους της Λέσχης μας και ήταν όλο αυτό μαγικό στην σκέψη μου.
Καθώς αυτά τα χρόνια έγιναν πολλές αλλαγές στην προσωπική μου ζωή, θέλω να ορίζω μέσα μου αυτήν την παρέα δεύτερη οικογένειά μου, αφού ένιωσα να κρατιέμαι και από αυτήν.
Με την ευχή να δυναμώνουμε ολοένα και περισσότερο για πολύ πολύ ακόμη, ευχαριστώ τον καθένα ξεχωριστά για αυτό το δώρο και ελπίζω ως "αισιόδοξη" πτυχιούχος να περάσω και την νέα χρονιά!

Ελένη Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου