5 Ιανουαρίου 2015

Υποσχέσεις για το νέο έτος




Πώς να το κάνουμε! Η Πρωτοχρονιά και οι πρώτες μέρες του χρόνου, κουβαλάν πάντα κρυφές ή φανερές προσδοκίες για αλλαγές. Μας κάνουν να ονειρευόμαστε το καλύτερο, και για πολλούς από εμάς είναι μια ευκαιρία να υποσχεθούμε στον εαυτό μας ότι θα πετύχουμε κάποιους συγκεκριμένους στόχους που οι ίδιοι θέτουμε. Τι κι αν συνήθως ο ενθουσιασμός και η προσπάθεια ξεφτίζει πριν καλά-καλά φύγει ο Γενάρης! Εμείς επιμένουμε ξανά και ξανά. Μαζί με τις ευχές μας να κάνετε τις υποσχέσεις σας πραγματικότητα σας δίνουμε ένα χρήσιμο εργαλείο (στην αγγλική γλώσσα) για την περίπτωση που έχει εξαντληθεί η έμπνευση σας: 



Ορίστε 9 ιδέες που αφορούν την ανάγνωση:
  • να διαβάσω κλασσικούς,
  • να ξαναδιαβάσω το πιο αγαπημένο μου παιδικό βιβλίο, 
  • να διαβάσω ένα βιβλίο σε μια ξένη γλώσσα που γνωρίζω,  
  • να χαρίσω κάποια από τα βιβλία που έχω ήδη διαβάσει,
  • να οργανώσω την βιβλιοθήκη μου,
  • να γνωρίσω από κοντά έναν Έλληνα συγγραφέα που θαυμάζω,
  • να πάω στον οφθαλμίατρο να τσεκάρω την πρεσβυωπία μου,
  • να επισκεφθώ τους τόπους που έζησε ο ήρωας του αγαπημένου μου βιβλίου,
  • να γίνω μέλος μιας Λέσχης ανάγνωσης.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου